Moja bitiba

Z jakimi korzyściami wiąże się posiadanie konta "Moja bitiba"?

Jest wiele korzyści, w tym:  Śledzenie aktualnego zamówienia  Aktualizacja Twoich danych osobowych, takich jak adres dostawy, hasło, itp.  Ponowne zamów...

Jak utworzyć konto klienta "Moja bitiba"?

Podczas procesu realizacji zamówienia zostaniesz poproszony o informację, czy chcesz się zarejestrować. Założenie konta klienta "Moja bitiba" jest...

Jak zmienić lub zresetować hasło?

W celu zmiany hasła, zaloguj się do konta "Moja bitiba", wybierz „Moje dane” w sekcji „Zarządzanie zamówieniami” a następnie kliknij „Zmień” w sek...

W jaki sposób zmienić mój adres e-mail?

W celu zmiany adresu e-mail prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta, który z przyjemnością zajmie się Twoim zgłoszeniem.                 

Gdzie znajdę moje dane i jak mogę je zmienić?

Aby zmienić Twoje dane osobowe, zaloguj się do Twojego konta klienta "Moja bitiba" i przejdź do sekcji „Moje dane”. Znajdziesz tam wszystkie Twoje...

Gdzie znajdę moje faktury?

Przegląd Twoich poprzednich zamówień i plików PDF z fakturami znajdziesz w sekcji „Moje zamówienia” w koncie klienta "Moja bitiba".   Twoja fakt...

Przeprowadzam się do innego kraju. Czy mogę nadal kupować w bitiba?

Sklepy internetowe bitiba działają w wielu krajach Europy. Jeśli przeprowadzasz się do innego kraju, nadal możesz kupować wszystkie Twoje ulubione produkty ...

Jak mogę usunąć moje konto klienta?

Jeśli jesteś klientem zarejestrowanym i chcesz usunąć Twoje konto klienta, prosimy wypełnić następujący formularz  portalu OneTrust. Jeśli jesteś klient...