Logo Przegląd
  • Zamówienia
  • Dostawa
  • Produkty
  • Zwroty i reklamacje
  • Konto klienta
  • Zakupy u nas
  • Skontaktuj się z nami
Strona główna Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jak mogę zwrócić produkt?

Jeśli chcesz zwrócić towar, prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.       W celu sprawnego zgłoszenia sprawy, prosimy przygotować następujące...

Czy mogę wymienić artykuł na inny rozmiar/rodzaj/kolor?

Nie oferujemy możliwości wymiany produktów.      Możesz zwrócić zamówiony artykuł i złożyć nowe zamówienie. Na zwrot przedmiotu masz 14 dni od otrzymania ...

Ile mam czasu na zwrot towaru?

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony przez Ciebie artykuł, masz na to 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrócimy Ci pełną kwotę podaną na fakturze, a także zorgan...

Jaki jest status mojego zwrotu?

Twój zwrot zostanie zaksięgowany w ciągu kilku dni roboczych od otrzymania go w dziale zwrotów. Jak tylko zwrot towaru zostanie zaksięgowany, powiadomimy Ci...

Kiedy otrzymam zwrot środków za zwrócony towar?

Kiedy zwracasz artykuł, zwrot środków odbywa się przy pomocy metody płatności, jaką użyto podczas zamówienia (za wyjątkiem metody płatności „Płatność przy o...