W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu lub paczki, prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta. W celu sprawnego zgłoszenia sprawy, prosimy ...
Czasami może dojść do opóźnień w dostawie z przyczyn od nas niezależnych. Jeśli uważasz, że Twoja przesyłka powinna już zostać dostarczona, sprawdź jej aktu...
Jeśli nie jesteś w stanie zlokalizować Twojej przesyłki i nie otrzymałeś powiadomienia, że przesyłka została pozostawiona w wyznaczonym przez Ciebie miejscu...
Jeśli w paczce nie ma wszystkich zamówionych artykułów, w pierwszej kolejności sprawdź, ile paczek miało być dostarczonych, zgodnie z powiadomieniem e-mail ...
Jeśli otrzymana przez Ciebie paczka zawiera błędny towar lub dostarczono Ci niepoprawną ilość artykułów, prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta...
Jeśli dostarczono Ci paczkę należącą do innego klienta, prosimy o kontakt w tej sprawie z naszym Serwisem Obsługi Klienta.