Logo Przegląd
  • Zamówienia
  • Dostawa
  • Produkty
  • Zwroty i reklamacje
  • Konto klienta
  • Zakupy u nas
  • Skontaktuj się z nami
Strona główna Dostawa

Problem z dostawą

Moja paczka dotarła uszkodzona/Produkt dotarł uszkodzony

W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu lub paczki, prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.  W celu sprawnego zgłoszenia sprawy, prosimy ...

Czy moja paczka zaginęła?

Czasami może dojść do opóźnień w dostawie z przyczyn od nas niezależnych. Jeśli uważasz, że Twoja przesyłka powinna już zostać dostarczona, sprawdź jej aktu...

Moja paczka nie dotarła, mimo że na stronie śledzenia widnieje informacja, że została dostarczona

Jeśli nie jesteś w stanie zlokalizować Twojej przesyłki i nie otrzymałeś powiadomienia, że przesyłka została pozostawiona w wyznaczonym przez Ciebie miejscu...

W mojej paczce nie ma wszystkich zamówionych artykułów

Jeśli w paczce nie ma wszystkich zamówionych artykułów, w pierwszej kolejności sprawdź, ile paczek miało być dostarczonych, zgodnie z powiadomieniem e-mail ...

W mojej paczce znajdują się błędne towary

Jeśli otrzymana przez Ciebie paczka zawiera błędny towar lub dostarczono Ci niepoprawną ilość artykułów, prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta...

Dostarczono mi paczkę innego klienta

Jeśli dostarczono Ci paczkę należącą do innego klienta, prosimy o kontakt w tej sprawie z naszym Serwisem Obsługi Klienta.