Czasami może dojść do opóźnień w dostawie z przyczyn od nas niezależnych. Jeśli uważasz, że Twoja przesyłka powinna już zostać dostarczona, sprawdź jej aktualny status za pomocą linku w powiadomieniu e-mail o nadaniu paczki lub wejdź na stronę firmy kurierskiej i wprowadź numer śledzenia paczki.  

  

Jeśli przesyłka ma status Niekompletny adres/Niepoprawny adres, możesz skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską w tej sprawie. 

  

W przypadku, gdy status przesyłki nie uległ zmianie od kilku dni lub też potrzebujesz dalszej pomocy, prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.

  

W celu sprawnego zgłoszenia sprawy, prosimy przygotować następujące informacje:  

  • Numer zamówienia / numer śledzenia paczki / numer klienta 
  • Powód reklamacji 
  • Preferowane rozwiązanie: zwrot środków czy dosyłka towaru 

 

Skontaktujemy się z firmą kurierską odpowiadającą za dostawę przesyłki, aby uruchomić procedurę ustalenia lokalizacji paczki. Dołożymy wszelkich starań, żeby niezwłocznie zawiadomić Cię o uzyskanych informacjach i rozwiązaniu sprawy.