Logo Przegląd
  • Zamówienia
  • Dostawa
  • Produkty
  • Zwroty i reklamacje
  • Konto klienta
  • Zakupy u nas
  • Skontaktuj się z nami
Strona główna Zamówienia

Płatność

Jakie są dostępne metody płatności?

Akceptujemy następujące metody płatności:   Przelew natychmiastowy Przelewy24  Płatność kartą kredytową (Mastercard lub Visa)  Płatność gotówką przy odb...

Jak wybrać lub zmienić metodę płatności?

Aby wybrać metodę płatności, przejdź do Moje dane w sekcji "Zarządzanie zamówieniami", a następnie wybierz opcję "Zmień" w sekcji "...

Płatność Przelewy24 nie powiodła się – co mam zrobić?

Jeśli podczas płatności wystąpił błąd lub płatność nie powiodła się, w ciągu kilku minut w Twoim koncie "Moja bitiba" w zakładce „Moje zamówienia”...

Płatność moją kartą kredytową/debetową nie powiodła się – co mam zrobić?

Istnieje wiele przyczyn, dla których płatność kartą kredytową/debetową może się nie powieść, oto kilka z nich:  Wprowadziłeś nieprawidłowy numer karty kre...

Płatność PayPal nie powiodła się – co mam zrobić?

Jeśli płatność PayPal nie powiodła się, w ciągu kilku minut w Twoim koncie "Moja bitiba" w zakładce „Moje zamówienia” pojawi się opcja ponowienia ...

Otrzymałem przypomnienie o płatności, mimo że zapłaciłem za zamówienie.

Jeśli tak się stanie, będziemy potrzebować potwierdzenia dokładnej daty przelewu, przelanej kwoty oraz odbiorcy.     Skorzystaj z formularza kontaktowego,...