Naszym celem jest realizowanie wszystkich zamówień tak szybko, jak tylko to możliwe. Zamówienia złożone z wyborem innej formy płatności niż przelew bankowy są przekazywane do realizacji niemal natychmiast po zweryfikowaniu płatności. Nawet w weekend!
Jeśli chcesz anulować zamówienie, przejdź do zakładki „Moje zamówienia” w Twoim koncie klienta "Moja bitiba". Zlokalizuj zamówienie, które chcesz anulować, kliknij „Szczegóły zamówienia”, a następnie „Anuluj zamówienie”. Po wybraniu powodu i kliknięciu „Anuluj to zamówienie”, otrzymasz komunikat potwierdzający anulowanie zamówienia. Potwierdzenie otrzymasz również drogą mailową.
Ważne informacje:
Opcja samodzielnego anulowania zamówienia będzie dostępna w koncie klienta w zależności od etapu, na jakim jest Twoje zamówienie oraz od wybranej przez Ciebie metody płatności.
Jeśli opcja „Anuluj zamówienie” nie jest dostępna, skontaktuj się z naszym Serwisem Obsługi Klienta, aby poprosić o pomoc w anulowaniu zamówienia. Niestety nie możemy zagwarantować, że anulowanie zamówienia będzie możliwe.
Jeśli anulowanie zamówienia nie jest już możliwe i zamówienie zostanie nadane, masz również możliwość odmowy przyjęcia przesyłki. Firma kurierska zwróci nam wówczas paczkę.
Jeśli Twoje zamówienie zostało już dostarczone, możesz zwrócić niechciany produkt w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Informacje, jak dokonać zwrotu, znajdziesz tutaj: Jak mogę zwrócić produkt?