Komunikaty o błędach mogą pojawiać się z różnych powodów. 

 

Jeśli na naszej stronie pojawia się błąd, możesz spróbować wykonać następujące czynności: 

  • Odśwież stronę lub uruchom ponownie przeglądarkę 
  • Wyloguj się i zaloguj ponownie do konta "Moja bitiba"  
  • Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookie 
  • Jeśli to możliwe, użyj innej przeglądarki lub innego urządzenia 

 

Jeśli te działania nie rozwiążą problemu, bardzo pomógłby nam zrzut ekranu przedstawiający komunikat o błędzie i wszelkich szczegółowych informacjach o tym, kiedy wystąpił błąd, na której stronie byłeś i co próbowałeś zrobić po jego otrzymaniu.   

 

Prosimy również o podanie następujących informacji:  

  • System operacyjny (Windows, iOS itd.) wraz z wersją 
  • Używana przeglądarka + wersja

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Serwisem Obsługi Klienta.